پلیس برای امنیت مردم جانفشانی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

پلیس برای امنیت مردم جانفشانی می کند - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، سردار حجت الله سفید پوست بعد از ظهر امروز شنبه در مراسم تشییع شهید «اصغر خلیلی وب سازان شمال» که در شهرستان ایذه برگزار شد، اظهار کرد: امروز داریم وداع می کنیم با همرزم عزیزمان که در یک عملیات ناجوانمردانه به دست اشرار به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: پیام شهادت این افسر عزیز و لایق که جان شیرین خود را برای امنیت مردم شهرستان ایذه فدا کرد، این است که ما فرزندان سبزپوش فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت مردم جانفشانی می کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: کارکنان پلیس در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم هر لحظه در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس برای امنیت مردم جانفشانی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس برای امنیت مردم جانفشانی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.