ویژگی های کرم روز لاکچری کوین در یک نگاه

پوست صورت افراد در هر سنی، روزانه در معرض عوامل محیطی مختلف قرار دارد. با تشدید عوامل نامساعد محیطی و همچنین بالا رفتن سن ، شاهد بیشتر شدن کک و مک و چین و چروک در سطح پوست هستیم. وجود این چین و چروک ها برای افراد خوشایند نیست. خوشبختانه در فرمولاسیون محصولات جدید زیبایی و مراقبت از پوست، روی این موضوع تا حد بسیار زیادی مطالعه و محصولات مراقبتی موثری تولید شده است.

 ویژگی های کرم روز لاکچری کوین در یک نگاه

کرم روز لاکچری کوین پوست شما را کاملا نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست می شود.با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. با دانستن قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه می توانید خرید آسانتری را تجربه کنید.

ضایعات التهابی مفید باشد همچنین باعث روشن شدن خفیف پوست می شود. دایمتیکون دایمتیکون منافذ پوستی را مسدود میکند و وضع پوستهای مستعد جوش , بافت ابریشمی پوست نقش تقویت کننده دارد و تاثیرگذاری سایر ترکیبات را به حداکثر میرساند. خاصیت ماتکنندگی دارد و به همین خاطر برای پوستهای چرب یا با منافذ بزرگ بسیار مناسب است. در کرمهای پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده میشود. این ترکیب بخاطر داشتن مولکولهای بزرگ در حفظ رطوبت پوست هم بسیار موثر است. رتینول مصرف رتینول و رتینA خطهای ریز چهره و چینها را کاهش و تولید کلاژن را افزایش میدهد. اما رتینA اثرگذاری بیشتری دارد، سریعتر نتیجه میدهد و نه تنها در مبارزه با آثار پیری بلکه در درمان آکنه موثر است. رتینویید تجویزشده توسط پزشک به ویژه در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر است.

کرم روز برای چیست ؟

پوست صورت نازک تر از بقیه پوست های بدن است و آن را شکننده و حساس می کند. به علاوه، هر روز در معرض تهاجمات خارجی (هوای آلوده، اشعه ماوراء بنفش، تغییرات دما و غیره) قرار می گیرد که به درخشندگی آن آسیب می رساند و روند پیری پوست را تسریع می کند. نتیجه: پوست سریعتر خشک می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

عملکرد اصلی کرم روز آبرسانی، مرطوب کنندگی و محافظ از پوست در طول روز است. کرم روز لاکچری کوین آب را در پوست نگه می دارد و ظاهری نرم و صاف به پوست شما می بخشد. استفاده از کرم روز پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند تا از احساس سفتی و ناراحتی جلوگیری کند. کرم های روز با ارایه یک سپر محافظ واقعی در برابر تهاجم خارجی، از پوست شما در برابر حملات به لایه هیدرولیپیدی محافظت می کنند.

کرم پودر کویین اصلی علاوه بر اعمال آبرسانی و محافظتی، خطوط و چین و چروک های ظریف را کاهش داده و از پوست به طور کامل محافظت می کند. برخی از کرم ها بر اساس نیازهای خاص عمل می کنند و حاوی مواد فعالی هستند که به رفع لک های پوستی کمک می کنند، برخی از موادی که در کرم روز استفاده می شود عبارتند از آنتی اکسیدان ها، عوامل ضد پیری، عوامل ضد آلودگی، عوامل ضد UV و غیره

چگونه کرم روز مناسب انتخاب کنیم؟

با انبوهی از کرم ها در قفسه فروشگاه های لوازم آرایشی، انتخاب کردن اغلب دشوار است. برای انتخاب کرم مناسب، یک مینی تشخیص روی پوست خود انجام دهید. دانستن نوع پوست و ویژگی های آن به شما این امکان را می دهد که کرمی را انتخاب کنید که بیشتر با شما سازگار است.انواع کرم روز باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود تا بهترین بازده ای را برای شما به ارمغان بیاورد، انواع نوع های پوست عبارتند از :

کرم برای پوست چرب

کرم روز برای پوست های مختلط

کرم روز برای پوست حساس

کرم روز برای پوست خشک

کرم روز ضد پیری

کرم روز ضد اشعه ماوراء بنفش

ترکیبات کرم روز لاکچری کوین:

این کرم روزحاوی گلیسیرین، ویتامین E(آلفا توکوفرول)، اسید استیاریک، اسید اسکوربیک(ویتامینC)، دایمتیکون، رتینول، رتین A، رتینویید، کیوتن(Q10) می باشد.پوست ما روزانه درمعرض آسیب های شدید قرار می گیرد. یکی از پایه های اصلی انواع کرم ها گلیسیرین می باشد.گلیسیرین مواد شیمیایی مضر رادفع می کند و به نوعی حفاظت کننده پوست می باشد همچنین رطوبت پوست را زنده نگه می دارد که باعث می شود پوست خشک نشود.

وجود ویتامین ها در کرم ها یک منبع مغذی بسیار خوب می باشد. در این کرم از ویتامین ای یا آلفا توکوفرول استفاده شده است که خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی داشته و همچنین از بافت پوست در برابر عوامل شیمیایی محافظت می کند.آلفا توکوفرول که از جوانه گندم جدا شده است به نام  ویتامین E شناخته می شود. مواد داخل این ویتامین به دو گونه دیگر به نام بتا و گاما توکوفرول کشف شدند که اثرشان نسبت به آلفا کمتر می باشد. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار میگیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می کند

خواص اسکوربیک درکرم روز لاکچری کوین

اسکوربیک (ویتامین C) یک منبع تغذیه برای سلول های پوستی می باشد. این ویتامین در درم و اپیدرم یافت می شود. علت اصلی پیری پوست کمبود ویتامین Cدر اپیدرم ودرم می باشد. ازدلایل کمبود این ویتامین می توان قرار گرفتن در معرض نور زیاد در برابر اشعه ماوراء بنفش یا آلاینده ها اشاره کرد.ویتامین سی باعث بهبود انواع زخم های پوستی می شود.در ترمیم و کمتر شدن اثرات سوختگی پوست نقش به سزایی دارد.در کمتر شدن زبری پوست تاثیر دارد.

ویتامین C موضعی در برابر آکنه برای کاهش ضایعات التهابی مفیداست همچنین باعث روشن شدن خفیف پوست می شود.ماده دایمتیکون منافذ پوستی را می بندد. باعث جلوگیری از جوش بر روی پوست می شود. نقش تقویت کننده پوست رابر عهده دارد همچنین بافت پوست را ابریشمی می کند.خاصیت مات کنندگی دارد و به همین خاطر برای پوستهای چرب یا با منافذ بزرگ بسیار مناسب است.در کرمهای پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده می شود. این ترکیب بخاطر داشتن مولکولهای بزرگ در حفظ رطوبت پوست هم بسیار موثر است.

رتینول و رتین A خطهای ریز چهره و چین ها را کاهش و تولید کلاژن را افزایش می دهد.اما رتینA اثرگذاری سریع تری نسبت به رتینول دارد.این ماده نه تنها در مبارزه با آثار پیری بلکه در درمان آکنه موثر است.رتینویید موجود در کرم روز لاکچری کوین برای درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر است. سرم منافذ باز لاکچری کوین نیز حاوی رتین A است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " ویژگی های کرم روز لاکچری کوین در یک نگاه" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " ویژگی های کرم روز لاکچری کوین در یک نگاه"، کلیک کنید.