وعده افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت تا پایان 1404 – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

وعده افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت تا پایان 1404 - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، یاسر اکبریان روز یکشنبه در بازدید استاندار لرستان از تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه 95 درصد است، اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت تامین اعتبار تا پایان 1404 به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه سال 96 آغاز شد، اظهار کرد: پیشرفت کلی طرح 50 درصد است؛ اما پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه 95 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، بیان کرد: برای تکمیل بخش ساختمانی تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت 100 میلیارد تومان و برای بخش الکترومکانیکال حدود 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اکبریان، گفت: تاکنون 45 میلیارد تومان از تسهیلات ماده 56 با مشارکت بانک رفاه کارگران به پروژه تزریق شده است.

وی گفت: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت تامین اعتبار تا پایان 1404 به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت بهره برداری 110 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

اکبریان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نسبت به پروژه های فاضلاب نگاه ویژه ای داشته است، تاکید کرد: امیدواریم با جدیت و حمایت های مدیریت ارشد استان این پروژه در بازه زمانی یک سال آینده به بهره برداری برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وعده افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت تا پایان 1404 – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وعده افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت تا پایان 1404 – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.