ورود بیش از 2 میلیون زایر به مشهد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

ورود بیش از 2 میلیون زایر به مشهد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد صبح دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زایرین خراسان رضوی اظهار کرد: 117 هزار و 22 زایر هوایی، 225 هزار و 45 زایر از طریق ریلی، جاده ای عمومی 358 هزار و 363 زایر و جاده ای شخصی یک میلیون و 549 هزار و 543 نفر وارد مشهد شده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه 28 درصد کل اقامت استان تا صبح امروز تکمیل شده است، ادامه داد: 36 درصد اقامت رسمی، 32 درصد اقامت موقت و تاکنون اقامت اضطراری نداشتیم.

وی سهم اقامت توسط زایرین در مشهد را 37 درصد عنوان و ادامه داد: 32 درصد اقامت موقت و بقیه از طریق اقامت رسمی مورد استفاده قرار گرفت.

گنابادی نژاد همچنین گفت: اسکان از اولویت های جدی ماست و امروز و فردا بارش باران پیش بینی شده است و آمادگی هر چه بیشتر ظرفیت های اسکان بررسی شده و جاهایی که نیاز به تذکر داشت انجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه باید زایران بلیط را از مبادی رسمی تهیه کنند، گفت: مسافران تا 25 فروردین بلیط رفت و برگشت تهیه کنند تا در هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان کرد: در حوزه تامین و تنظیم و نظارت بازار، تامین اقلام بویژه گوشت مرغ، قرمز، شکر، میوه و خصوصاً آرد توجه ویژه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود بیش از 2 میلیون زایر به مشهد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود بیش از 2 میلیون زایر به مشهد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.