هفت نفر در حملات موشکی اوکراین به بلگورود روسیه زخمی شدند

هفت نفر در حملات موشکی اوکراین به بلگورود روسیه زخمی شدند

به گزارش وب سازان شمال، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود گفت که هفت غیرنظامی در حملات موشکی اوکراین به شهر شبکینو در منطقه مرزی بلگورود روسیه زخمی شدند.

چهار نفر پس از اصابت ترکش به یک مرکز صنعتی آسیب دیدند. یک زن نیز بر اثر اصابت موشک به یک ساختمان مسکونی مجروح شد.

گلادکوف گفت: همه افراد زخمی‌ شده در بیمارستان مرکزی شهر تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، هفته قبل نیز بر اثر اصابت گلوله‌های اوکراینی به روستایی در بلگورود سه غیرنظامی کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

در همان موقع وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی یک پهپاد بال ثابت اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود سرنگون کرده است.

در هفته‌های گذشته منطقه مرزی بلگورود بارها از سوی ارتش اوکراین مورد هدف موشکی قرار گرفته است.

به گفته وزارت دفاع روسیه، کی‌یف بارها با استفاده از موشک‌های بالستیک «توچکا یو» و راکت‌های پرتاب‌شده با سامانه‌های «اولخا» و «ومپایر» به ساختمان‌های مسکونی شهر بلگورود حمله کرده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفت نفر در حملات موشکی اوکراین به بلگورود روسیه زخمی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفت نفر در حملات موشکی اوکراین به بلگورود روسیه زخمی شدند"، کلیک کنید.