نخستین رویداد توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد برگزار می شود

نخستین رویداد توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد برگزار می شود

وب سازان شمال/خراسان رضوی دبیر اجرایی رویداد رستا گفت: نخستین رویداد سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران (رستا) با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران، بیستم خردادماه در مشهد برگزار خواهد شد.

مهدی آقاسی زاده در گفت وگو با وب سازان شمال اظهار کرد: این رویداد با حضور سخنرانان برجسته حوزه ارتباطات، روابط عمومی و مدیران کسب وکارها از جمله میثم هادی نومان، کامران نجف زاده، یونس شکرخواه، غلامرضا کاظمی دینان، مهدی امیرپور، امیر شهلا و مریم تکافی با هدف آگاهی بخشی، انتقال تجربه و زمینه سازی برای بالندگی فعالیت های بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران 20 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

آقاسی زاده ادامه داد: محورهای اصلی این همایش موضوعات مرتبط به توسعه کسب و کارهای بخس خصوصی همچون ارتباطات بین الملل، برندینگ شخصی، کارفرمایی و سازمانی، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی و مسیولیت اجتماعی است.

دبیر اجرایی رویداد رستا خاطرنشان کرد: فعالان حوزه ارتباطات، روابط عمومی و صاحبان کسب و کار می توانند برای اطلاع از آخرین اطلاعات و حضور در این رویداد به نشانی  @RastaHouseIR  در نرم افزار تلگرام و نشانی  @RastaHouse.IR در اینستاگرام مراجعه  کنند.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین رویداد توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین رویداد توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد برگزار می شود"، کلیک کنید.