نجات جان مادر باردار در مناطق صعب العبور شهرستان دلفان

نجات جان مادر باردار در مناطق صعب العبور شهرستان دلفان

وب سازان شمال/لرستان رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از نجات جان مادر باردار در مناطق صعب العبور شهرستان دلفان خبرداد.

محسن آدینه وند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز گذشته (بیست و هشتم اسفند ماه) با اعلام به مرکز ارتباطات اورژانس استان مبنی بر انتقال مادر باردار از منطقه صعب العبور و کوهستانی «کوله ناب» از توابع «ایتیوند جنوبی» در بخش کاکاوند شهرستان دلفان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس کمک دار به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه شرایط نامساعد جوی و به رغم هماهنگی و پرواز بالگرد اورژانس هوایی به شهر نورآباد اما امکان پرواز بالگرد به روستای «کوله ناب» مقدور نبود و پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان در شرایطی سخت پس از 4 ساعت حضور در منطقه بر بالین مادر باردار رسیده و نسبت به پایدار سازی وضعیت اقدام کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: خوشبختانه بعد از اقدامات اولیه درمانی، مادر باردار در سلامت کامل و تحت مراقبت به بیمارستان ابن سینا نورآباد انتقال یافت.

 این ماموریت توسط مسیول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان دلفان و پرسنل غیرشیفت اورژانس 115 نورآباد صورت گرفت.

پایان خبر وب سازان شمال 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات جان مادر باردار در مناطق صعب العبور شهرستان دلفان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات جان مادر باردار در مناطق صعب العبور شهرستان دلفان"، کلیک کنید.