مرادمند: شکاف بین نکونام و خطیر از ابتدای فصل وجود داشت/ می بریم ولی هنوز مشکل داریم+فیلم

مرادمند: شکاف بین نکونام و خطیر از ابتدای فصل وجود داشت می بریم ولی هنوز مشکل داریم فیلم

مدافع استقلال گفت: درست است می بریم، ولی هنوز که هنوز است تکلیف پول هایی که پارسال طلب داریم مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، محمدحسیت مرادمند پس از برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ برتر موفق شدیم در اولین بازی به 3 امتیاز برسیم. 

مدافع استقلال درباره شرایط استقلال در تعطیلات گفت: خدا را شکر خوب تمرین کردیم و دستورات کادرفنی را خوب اجرا کردیم. اما همچنان مشکل داریم، درست است می بریم، ولی خودمان و هواداران مان خسته شده اند. هنوز که هنوز است تکلیف پول هایی که پارسال طلب داریم مشخص نشده است. بعضی از بچه ها پول گرفته اند و بعضی پول نگرفتند. باعث می شود در ادامه کار روی روتند کاری مان تاثیر بگذارد. روی انگیزه بچه ها و کادرفنی اثر بگذارد. این ها همه مشکلاتی است که داریم. الان این موضوع را می گوییم که اگر خدایی ناکرده روزی مساوی کردیم با یابنده شدیم، نگویند حالا که باخته اند دارند از مشکلات شان می گویند.

فیلم صحبت های مرادمند را در ادامه می بینید: 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرادمند: شکاف بین نکونام و خطیر از ابتدای فصل وجود داشت/ می بریم ولی هنوز مشکل داریم+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرادمند: شکاف بین نکونام و خطیر از ابتدای فصل وجود داشت/ می بریم ولی هنوز مشکل داریم+فیلم"، کلیک کنید.