مخبر دزفولی: اوج تمدن وحشی غرب در برخورد با استادان و دانشجویان به صورت واقعی نمایان شده است

مخبر دزفولی: اوج تمدن وحشی غرب در برخورد با استادان و دانشجویان به صورت واقعی نمایان شده است

رییس فرهنگستان علوم با اشاره به برخوردهای شدیدی که با دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا صورت گرفته است، گفت: اتفاقاتی که در دانشگاه های آمریکا افتاده مایه تعجب است، به ساحت علم هتک حرمت شده و اوج تمدن وحشی غرب به صورت واقعی نمایان شده است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، محمدرضا مخبردزفولی، رییس فرهنگستان علوم در جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم اظهار کرد: مهمترین مسیله ای که امروز شاهد آن هستیم جنگ فلسطین است اصلاً نمی توانیم بی تفاوت باشیم، جلوی چشم جهانیان نسل کشی، کشتار زنان و کودکان در حال وقوع است و دنیایی که ادعای حقوق بشر دارد و سازمان مللی که ادعا می کند طرفدار حقوق بشر است، امروز سکوت کرده اند، البته این ماجرا دامنشان را گرفته است و موج جهانی علیه آنها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در دانشگاه های آمریکا افتاده مایه تعجب است، به ساحت علم هتک حرمت شده و اوج تمدن وحشی غرب به صورت واقعی نمایان شده است.

رییس فرهنگستان علوم بیان کرد: کوچک ترین اتفاقی که برای استاد و دانشجویان ما بیفتد با ابراز نگرانی آن را دنبال می کنیم، اما در آنجا جلوی دروبین های جهانی استادان را دست بسته و با خشن ترین شکل روی زمین می خوابانند، پلیس های وحشی با استادان و دانشجویان در محیط دانشگاه و علم برخورد می کنند، برایشان زن و مرد، دانشجو و استاد و پرفسور فرقی نمی کند و این اوج لیبرال دموکراسی غرب است.

مخبر دزفولی عنوان کرد: نمی دانم چرا دانشمندان جهان کمتر واکنش نشان داده اند، اما اکثراً استادان ما در فرهنگستان و دانشگاه ها اعلام نظر و موضع کرده اند، این جریان خاموش نمی شود ولو اینکه کوتاه مدت آن را خاموش کنند، اما استمرار پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حقوق بشر ظاهری در حال نمایان شدن است و این پایان این جریان است، گفت: امیدوارم شاهد افول و سقوطشان از این منظر باشیم و صلح و آرامش در جهان شکل بگیرد و ملت مظلوم جهان بخصوص مردم فلسطین به حقوقشان برسند.

رییس فرهنگستان علوم ادامه داد: خرابی هایی که در غزه به وقوع پیوسته مانند خرابی های جنگ جهانی است و فقط کمی مانده که شبیه فجایع بمب اتم هیروشیما شود، 70 تا 80 هزار نفر کشته و زخمی شده اند و فجایع ضدبشری زیادی در بیمارستان ها و دانشگاه های غزه دیده می شود. کشور های غربی در جنگ رسانه ای که به راه انداخته اند، بازنده شده اند و مغلوب خون شهدایی شده اند که به ناحق به زمین ریخته شده است. انشالله این توطیه جهانی از بین برود و ملت ها به حقوقشان برسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبر دزفولی: اوج تمدن وحشی غرب در برخورد با استادان و دانشجویان به صورت واقعی نمایان شده است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبر دزفولی: اوج تمدن وحشی غرب در برخورد با استادان و دانشجویان به صورت واقعی نمایان شده است"، کلیک کنید.