محدودیت های ترافیکی در جاده های بوشهر اعلام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

محدودیت های ترافیکی در جاده های بوشهر اعلام شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محبوبه شهریاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رفاه حال هم استانی ها، تسهیل عبور و مرور و ایمنی کاربران جاده ای در مسافرت های نوروزی، برخی محدودیت های ترافیکی اعمال شده است.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع کامیون های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از صبح 25 اسفندماه 1402 تا ساعت 24 چهاردهم فروردین 1403 در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.

رییس مرکز مدیریت راه های استان بوشهر ادامه داد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت 7 صبح تا 24 روزهای 24 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آینده در محور «دالکی- کنارتخته» و بالعکس ممنوع است.

شهریاری گفت: این محدودیت در محور ساحلی «بوشهر-گناوه» از ابتدای روز 26 اسفند تا 14 فروردین اعمال می شود.

وی یادآور شد: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها یا ارایه پیشنهاد و انتقادات در خصوص راهداری و حمل و نقل، از طریق سامانه تلفنی 141 یا نصب اپلیکیشن 141 از امکانات ویژه این سامانه بهره مند شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت های ترافیکی در جاده های بوشهر اعلام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت های ترافیکی در جاده های بوشهر اعلام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.