قرآن کتاب هدایت بشریت است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

قرآن کتاب هدایت بشریت است - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال محمد جلایی امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رشت با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان به تشریح فضیلت های این ماه عزیز پرداخت و اظهار کرد: رمضان ماه خوبی ها، زلالیت و پاک سرشتی است ماهی که در آن ایام قدر تجلی پیدا کرده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به رمضان ماه نزول قرآن بیان کرد: قرآن نسخه نجات بخش بشریت است و باید در آن تامل و تفکر کرد.

جلایی با اشاره به برکات تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: هم نفسی و قرایت قرآن در ماه مبارک رمضان آثار و نتایج فراوانی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب قرآن در جامعه افزود: شناخت، معرفت، علم و سعادتمندی در کتاب مشق می شود.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه شناخت و معرفت افزایی در تامل به قرآن قابل حصول است، گفت: قرآن کتاب هدایت بشریت به ویژه اهل تقوا و متقین است.

جلایی حرکت در راه خدا را مهم ترین درس زندگی قرآن به انسان ها برشمرد و بیان کرد: بنده های خوشبخت کسانی هستند که در ماه رمضان فرصت سوزی نکنند و از لحظه لحظه این ماه عزیز بهره ببرند.

وی با بیان اینکه رمضان ماه فرصت ها است، افزود: خودشناسی و خودسازی از اهم فرصت ها در ماه مبارک رمضان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرآن کتاب هدایت بشریت است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرآن کتاب هدایت بشریت است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.