قتل پدر و فرزند در زرین دشت / دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس

 مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی فارس طی اطلاعیه ای از قتل مردی 46 ساله و مجروح شدن فرزند وی در زرین دشت و دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس برای شناسایی و دستگیری قاتل خبر داد.

قتل پدر و فرزند در زرین دشت / دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس

آفتاب نیوز :

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی فارس، طی اطلاعیه ای از قتل مردی 46 ساله و مجروح شدن فرزند وی خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بامداد امروز بیست و یکم خردادماه، فردی با دو نفر از شهروندان (پدر 46 ساله و پسر 17 ساله اش) در یکی از محلات زرین دشت درگیر شده و آنان را مجروح کرده و متواری می شود؛ در ادامه مجروحین توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می شوند که پدر به دلیل شدت جراحات وارده فوت می شود و فرزندش تحت مداوا قرار می گیرد و با تلاش کادر درمان، وضعیت جسمانیِ وی مطلوب است.

در پایان این اطلاعیه آمده است:

در پی وقوع این جرم، بلافاصله سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس دستورِ ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن را صادر کرد و خواستار بررسی زوایای این جنایت شد.

اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل پدر و فرزند در زرین دشت / دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل پدر و فرزند در زرین دشت / دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس"، کلیک کنید.