فراهم‌شدن مقدمات راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد

فراهم‌شدن مقدمات راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد

مقدمات راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه نشست چهارمین جشنواره امامت و مهدویت واحد‌های نجف‌آباد، اصفهان، خراسان جنوبی و یزد فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال در حاشیه چهارمین نشست امامت و ولایت واحد‌های دانشگاهی یزد، خراسان جنوبی، نجف‌آباد، اصفهان و کرمان با حضور سید جواد جعفری مدیر عامل موسسه امامت و مهدویت، عزیز جاهد مدیر هماهنگی امور استان‌های موسسه فرهنگی امامت و مهدویت و عالیه مهرابی مشاور فرهنگی استاندار یزد و غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره شعر و مرثیه سرای حضرت علی اکبر (ع) در زمینه مقدمات تاسیس انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

 سید جواد جعفری هدف از راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و مهدویت را ارتباط با استادان شعر برشمرد و گفت: نقد و بررسی آثار شعرا و تجلیل از آنان و کمک به شعرای دانشجو و تقویت روح بررسی و ابتکار از وظایف این انجمن است.ا

وی ابراز میدواری کرد با راه‌اندازی این انجمن زمینه همکاری بیشتر با شعرا و غنی ترتر شدن جشنواره امامت و مهدویت فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراهم‌شدن مقدمات راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراهم‌شدن مقدمات راه‌اندازی انجمن ادبی امامت و ولایت دانشگاه آزاد"، کلیک کنید.