غزه زیر امواج پرتراکم بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

غزه زیر امواج پرتراکم بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی است - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، حجت الاسلام علی رضایی در جمع راهپیمایان روز قدس یاسوج، افزود: مردم غزه از زمین، هوا و دریا زیر امواج پرتراکم و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی با بیان اینکه مردم غزه در برابر این رژیم ظالم ایستاده اند، اظهار کرد: نیمی از شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

رضایی با تاکید بر اینکه روز قدس از ثمرات تفکر امام خمینی (ره) است، گفت: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را شاهدیم و به آن افتخار می کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: گروه حماس و جهاد اسلامی با حمایت مردم فلسطین در برابر دشمن ایستادند و در دوران دفاع مقدس نیز جمهوری اسلامی چنین وضعیتی را داشت.

رضایی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را اقدامی در اوج نا امیدی دشمن دانست.

رضایی همچنین به انتخابات 11 اسفند و مشارکت بالای مردم کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مسوولان باید در راستای خدمت بیشتر به این امت شهید پرور گام بردارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غزه زیر امواج پرتراکم بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غزه زیر امواج پرتراکم بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.