عکس مدال آوران پاریس در خانه کشتی شهید هادی نصب شد

عکس مدال آوران پاریس در خانه کشتی شهید هادی نصب شد

فدراسیون کشتی اقدام به نصب و تعویض عکس مدال آوران کشتی در پاریس کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، در المپیک پاریس برای کشتی کشور سعید اسماعیلی و هادی ساروی به مدال طلا، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رحمان عموزاد و علیرضا مهمدی به مدال نقره و امین میرزازاده و امیرعلی آذرپیرا به مدال برنز دست یافتند.
فدراسیون کشتی که پیش از این اقدام به نصب تمامی قهرمانان کشتی ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی نموده بود. نسبت به تعویض تابلو قهرمانانی که به مدال‌های آن‌ها اضافه شد و همچنین نصب تابلوی تصاویر سعید اسماعیلی و امیرعلی آذرپیرا که برای اولین بار صاحب مدال شده اند، نمود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس مدال آوران پاریس در خانه کشتی شهید هادی نصب شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس مدال آوران پاریس در خانه کشتی شهید هادی نصب شد"، کلیک کنید.