عزل و نصب این مدیران اجرایی ممنوع شد/ وزارت کار دستور داد

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر پرهیز از عزل و نصب رؤسا و مدیران عامل شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی تا تصویب دستورالعمل نحوه احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره تاکید کرد.

وب سازان شمال نوشت: در متن بخشنامه احمد میدری آمده است: «با عنایت به بند (ث) ماده (۲۸) قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ در خصوص دستور العمل احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه و وابسته صندوق‌های بازنشستگی و بند ۳ اولین جلسه شورای معاونین وزارت متبوع مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ رؤسا و مدیران عامل سازمان / صندوق‌ها تا زمان تهیه و تصویب دستورالعمل فوق‌الذکر توسط هیئت وزیران، از هر گونه عزل و نصب در شرکت‌های زیر مجموعه خودداری کنند.

تبصره: در مواردی که عزل و نصب لازم و ضروری باشد با تأیید اینجانب اقدام صورت خواهد گرفت.»

عزل و نصب مدیران شرکت‌های صندوق‌های بازنشستگی ممنوع شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزل و نصب این مدیران اجرایی ممنوع شد/ وزارت کار دستور داد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزل و نصب این مدیران اجرایی ممنوع شد/ وزارت کار دستور داد"، کلیک کنید.