عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است

عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است

وب سازان شمال/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: محرم و صفر با عزاداری‌های پرشور و شعور و بیان سوز و حماسه حسینی تنها مسیر تضمین‌کننده عزت، آزادگی و رهایی بشریت از ظلم و ستم نظام سلطه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خصوص برگزاری مراسم‌ عزاداری در دو ماه محرم و صفر در استان پیام تشکر صادر کرد. متن پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خداوند متعال را سپاسگزارم که قلوب ملت ایران را کانون تابش محبت و هدایت و ارشاد اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) قرار داد.

سلام و صلوات بی‌پایان بر حضرت پیامبر اعظم(ص) و پیشوایان معصوم (علیهم السلام) آن هدایت‌کنندگانی که مودتشان و عمل به آموزه‌هایشان راه کمال و سعادت برای بشریت است.

محرم و صفر با عزاداری‌های پرشور و شعورش و بیان سوز و حماسه حسینی توسط شاعران و مداحان آیینی و تبلیغ و تبیین معارف اسلامی و آموزه‌های مکتب تشیع توسط روحانیون و مبلغین همچنان تنها مسیر تضمین‌کننده عزت، آزادگی و رهایی بشریت از ظلم و ستم نظام سلطه است.

مردم شریف ایران اسلامی و مردم استان لرستان این پایگاه و کانون محبت به اهل بیت (علیهم السلام) در دو ماه محرم و صفر خصوصا در دهه اول محرم و دهه آخر صفر با شکوه‌ترین مجالس و اجتماعات را تشکیل دادند و عظمت اسلام، تشیع و پیروان مکتب حضرت امام حسین (علیه السلام) را به نمایش گذاشتند.

امسال اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که مصادف با جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و حامیانش بود، با حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر حسینی و انبوه عزاداران در دهه آخر صفر در سراسر ایران اسلامی پرشور و شعورتر از گذشته برگزار شد و این پیام را به جهانیان منتشر کرد که راه غلبه بر ستمگران عالم و رژیم کودک‌کش، مکتب نجات‌بخش سالار شهیدان است.

لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول از همه مردم شریف استان لرستان، خصوصاً نوجوانان و جوانان عزیز، هیئت‌های مذهبی، مواکب حسینی در داخل کشور و کشور عراق، روحانیون و مبلغین و وعاظ محترم، ائمه جمعه و جماعات، ذاکرین و مداحان، صاحبان حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرکه، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی و امدادی و درمانی، نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی و بسیج مردمی، ستاد عتبات عالیات در امور اربعین، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، فعالین حوزه رسانه، صداوسیمای ملی و استانی که زمینه برپایی و استفاده مردم از مجالس محرم و صفر و اربعین را فراهم کردند، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم و از خداوند متعال عزت و سرافرازی اسلام و مسلمانان و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواستارم.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است"، کلیک کنید.