طوفان در آمریکا 11 کشته برجای گذاشت

طوفان در آمریکا 11 کشته برجای گذاشت

بر اثر طوفان قدرتمندی که بخش هایی از تگزاس، اوکلاهما و آرکانزاس را درنوردید، دست کم 11 نفر کشته و تعداد زیادی مجروح و ساختمان ها تخریب شدند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، به گفته ری ساپینگتون، کلانتر شهرستان کوک، نیروهای امدادی روز یکشنبه در حال جمع آوری آوارهای طوفان در محله ای در شمال دالاس بودند و در این منطقه کشته شدن پنج نفر را تایید کردند.

وی تاکید کرد که تعداد تلفات افراد افزایش خواهد یافت.

مقامات آرکانزاس و اوکلاهما به آسوشیتدپرس گفتند که پنج نفر دیگر در سراسر این ایالت ها کشته و تعداد دیگری زخمی شدند. مقامات محلی اعلام کردند که دو نفر در اوکلاهاما و سه نفر دیگر در دو شهرستان آرکانزاس کشته شدند و افزودند که امدادرسانی ها ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان در آمریکا 11 کشته برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان در آمریکا 11 کشته برجای گذاشت"، کلیک کنید.