شهروند قرچکی یک بهله «دلیجه» را تحویل اداره محیط زیست داد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

شهروند قرچکی یک بهله «دلیجه» را تحویل اداره محیط زیست داد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

رضا شایسته در گفتگو با خبرنگار وب سازان شمال اظهار کرد: یک شهروند قرچکی یک بهله پرونده شکاری «دلیجه» را به مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست قرچک تحویل داد.

وی افزود: این پرنده پس از تیمار توسط مأموران و اطمینان از سلامت و قابلیت رهاسازی در اطراف قرچک رها شد.

رئیس اداره محیط زیست قرچک گفت: این دوازدهمین مورد در سال جاری است، که شهروندان دوستدار محیط زیست در قرچک پرندگان مختلف از جمله جغد، سارگپه، شاهین و عقاب را تحویل اداره محیط زیست قرچک داده اند.

شایسته اضافه کرد: عمر مفید پرنده دلیجه یا موشخوار در طبیعت حدود ۱۵ سال است و مطابق قانون شکار و صید، نگهداری غیرمجاز این پرنده ۹۱ روز حبس و جزای نقدی جریمه در پی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهروند قرچکی یک بهله «دلیجه» را تحویل اداره محیط زیست داد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهروند قرچکی یک بهله «دلیجه» را تحویل اداره محیط زیست داد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.