شماره گذاری این خودروی قدیمی متوقف شد

شماره گذاری این خودروی قدیمی متوقف شد

به گزارش وب سازان شمال ،مهدی انگورج گفت: تولید این خودرو ۷۰ سال پیش آغاز شده است و در این سال‌ها بهبودی در حوزه‌های ایمنی و کیفیت خودرو ایجاد نشده است بجز تغییر در موتور که اتفاقا بخاطر استفاده از یک موتور قدیمی ۸ سوپاپ، میزان مصرف سوخت آن هم بالا رفت.

وب سازان شمال در خبری نوشت: وی گفت: شاسی یکپارچه خودرو باعث شده تا در برخوردهای روبرو، انرژی برخورد به سرنشینان منتقل و باعث صدمات جدی به سرنشینان شود. صندلی نیکمتی و ثابت آن باعث شده تا راننده تسلطی هنگام رانندگی نداشته باشد، ترمز دستی، قدرت ترمزها، چراغ‌ها و نشانگرها مطابق استاندادهای لازم نبودند و با این وضعیت تردد خودرو در ناوگان حمل و نقل کشور بسیار نا ایمن است.

انگورج افزود: در سال‌های گذشته بدلیل پاسکاری مشکلات بین مدیران مختلف در شرکت زامیاد، هیچ اصلاحی در خودرو شکل نگرفت. در ایرادی نظیر نقاط جوش، خودروساز بجای برطرف کردن آن از برچسب‌هایی برای پنهان کردن استفاده کرد.

مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجارهای متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.

۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شماره گذاری این خودروی قدیمی متوقف شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شماره گذاری این خودروی قدیمی متوقف شد"، کلیک کنید.