شب خاطره 357 به یاد خادمان ملت ایران برگزار می شود

گرامیداشت شهدای خدمت در حوزه هنری؛

شب خاطره 357 به یاد خادمان ملت ایران برگزار می شود

شب خاطره 357 در قالب یک ویژه برنامه با عنوان «شهدای خدمت» و در گرامی داشت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی و شهدای حادثه تلخ سقوط بالگرد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، شب خاطره 357 در قالب یک ویژه برنامه با عنوان «شهدای خدمت» و در گرامی داشت رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و سایر شهدای حادثه تلخ سقوط بالگرد برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با میزبانی اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود ، جمعی از هنرمندان به بیان خاطرات خود از شهید آیت الله رییسی، شهید حسین امیرعبداللهیان و شهید سید محمدعلی آل هاشم می پردازند.

همچنین شعرخوانی، اجرای نمایش و ارایه محصولات هنری مرتبط با شهدای خدمت از دیگر برنامه های این محفل خواهد بود.

ویژه برنامه «شهدای خدمت» روز پنجشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 17 در حوزه هنری انقلاب اسلامی (تهران، خیابان سمیه، نرسیده به حافظ) برگزار می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شب خاطره 357 به یاد خادمان ملت ایران برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شب خاطره 357 به یاد خادمان ملت ایران برگزار می شود"، کلیک کنید.