سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرقدس به یک بانو سپرده شد

سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرقدس به یک بانو سپرده شد

سکان حوزه اداره کل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به یک بانو سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، در حکمی از سوی حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، فرشته نادری به سمت مدیرکل پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

مراسم معارفه فرشته نادری به‌عنوان سرپرست اداره کل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور اعضای شورای دانشگاه برگزار شد و افشاری با ابراز خرسندی از موفقیت مجله «نانوساختار در شیمی» و قدردانی از عملکرد امید مرادی معاون پژوهش و فناوری واحد شهرقدس و مدیرمسئول این نشریه علمی، بیان کرد: با توجه به سوابق درخشان دکتر نادری در حوزه علم و فناوری از وی دعوت به همکاری شد.

سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرقدس به یک بانو سپرده شد

وی افزود: امید است با بهره‌بردن از توانمندی و انگیزه ایشان در انجام فعالیت‌های علمی، شاهد پویایی و شکوفایی بیش از پیش حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد شهر قدس در مسیر توسعه علمی، رشد و تقویت ایده‌های فناورانه خواهیم بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرقدس به یک بانو سپرده شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سکان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرقدس به یک بانو سپرده شد"، کلیک کنید.