رییس جمهور: مرتکبان و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران به سزای عمل شان می رسند

در جلسه فوق العاده هییت دولت؛

رییس جمهور: مرتکبان و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران به سزای عمل شان می رسند

حجت الاسلام رییسی در جلسه فوق العاده هییت دولت که ساعاتی قبل برگزار شد در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: مجاهدان راه خدا به توفیق الهی مرتکبین و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه را مجازات کنند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در جلسه فوق العاده عصر امروز (سه شنبه 14 فروردین 1403) در واکنش به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق (سوریه) اظهارکرد: امروز همه عالم می دانند که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی، حقوق اولیه و قرارد های بین المللی پایبند نیست.

وی ضمن عرض تسلیت این واقعه دردناک خدمت خانواده شهدا و رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: مجاهدان راه خدا به توفیق الهی مرتکبین و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه را مجازات خواهند کرد.

 

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور: مرتکبان و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران به سزای عمل شان می رسند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور: مرتکبان و حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران به سزای عمل شان می رسند"، کلیک کنید.