رام الله از پیگیری پرونده نسل‌کشی در غزه توسط آفریقای جنوبی استقبال کرد

رام الله از پیگیری پرونده نسل‌کشی در غزه توسط آفریقای جنوبی استقبال کرد

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از پیگیری پرونده نسل‌کشی در غزه در دیوان لاهه توسط آفریقای جنوبی استقبال کرد.

به گزارش وب سازان شمال، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای بر آمادگی فلسطین برای هماهنگی کامل با آفریقای جنوبی و بقیه کشورهایی که به پرونده نسل کشی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی پیوسته‌اند، تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ما از کشورهای شریک و دوست می‌خواهیم به پرونده آفریقای جنوبی و کشورهایی بپیوندند که در کنار فلسطین ایستاده‌اند.

در این بیانیه آمده است: ما از موضع ملت و دولت آفریقای جنوبی که همواره حامی حقوق فلسطین بوده‌اند، قدردانی می‌کنیم. این تعهد ثابت نشان دهنده توافق مشترک درباره تقویت ارزش‌های عدالت و حقوق بشر در عرصه بین‌المللی و عمق روابط بین 2 ملت دوست است.

در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه که ده‌ها هزار شهید و مجروح برجای گذاشته است، آفریقای جنوبی پرونده نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست‌ها را در دیوان لاهه باز کرد.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رام الله از پیگیری پرونده نسل‌کشی در غزه توسط آفریقای جنوبی استقبال کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رام الله از پیگیری پرونده نسل‌کشی در غزه توسط آفریقای جنوبی استقبال کرد"، کلیک کنید.