رابطه عاشقانه و پنهانی سلنا گومز و زین مالک لو رفت!

رابطه عاشقانه و پنهانی سلنا گومز و زین مالک لو رفت!

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، سلنا گومز، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی و زین مالک، خواننده و ترانه سرای انگلیسی، در یک رابطه عاشقانه پنهانی هستند. این خبر که توسط منابع نزدیک به این دو سلبریتی به رسانه ها درز کرده، طرفداران آنها را شوکه و هیجان زده کرده است.

گفته می شود که گومز و مالک چند ماه پیش در یک مهمانی خصوصی با یکدیگر آشنا شده اند و از آن زمان به طور مخفیانه با هم ملاقات می کنند. منابع خبری مدعی هستند که این دو سلبریتی در حال حاضر در نیویورک با هم زندگی می کنند و از بودن در کنار یکدیگر بسیار خوشحال هستند.

این خبر جنجال برانگیز به دلیل شهرت و محبوبیت فوق العاده این دو سلبریتی در سراسر جهان، بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته است. طرفداران گومز و مالک در حال حاضر در حال واکنش به این خبر هستند و برخی از آنها از این رابطه عاشقانه استقبال می کنند و برخی دیگر ابراز نگرانی می کنند.

هنوز هیچ کدام از این دو سلبریتی به طور رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند. با این حال، تصاویر و ویدیوهایی از آنها در حال قدم زدن در خیابان های نیویورک و حضور در رستوران ها و کافه ها با هم منتشر شده است که نشان دهنده صحت این خبر است.

این خبر داغ در دنیای سلبریتی ها، بدون شک در روزهای آینده بازتاب های بیشتری خواهد داشت و طرفداران این دو سلبریتی منتظر اعلام نظر رسمی آنها در مورد این رابطه عاشقانه هستند.

منبع: رادار

245245

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رابطه عاشقانه و پنهانی سلنا گومز و زین مالک لو رفت!" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رابطه عاشقانه و پنهانی سلنا گومز و زین مالک لو رفت!"، کلیک کنید.