دستگیری قاتل فراری در ملایر

دستگیری قاتل فراری در ملایر

وب سازان شمال/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «احمد ساکی» در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل در بهمن ماه سال گذشته در یکی از محلات شهر ملایر و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از مدت ها تلاش شبانه روزی بی وقفه و به کارگیری شگردهای پلیسی سرانجام مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد، ادامه داد: با تشکیل پرونده قاتل به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه ها و دستگیری هشت نفر متهم و توقیف 9 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان با تلاش ماموران کلانتری 12 پاسداران و با همکاری سایر یگان های انتظامی شرکت کننده در این طرح خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و افراد مزاحم در پارک ها این طرح با تلاش ماموران در سطح تفرجگاه ها با هماهنگی دستگاه قضایی به اجرا درآمد.

ساکی افزود: در همین ارتباط چهار نفر از افراد مزاحم، یک شرور، دو نفر معتاد و توزیع کننده موادمخدر و یک نفر سارق موتورسیکلت دستگیر و تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی متخلف متوقف شد و همچنین 17 قلیان جمع آوری و 12 تیغه سلاح سرد و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 41 گرم موادمخدر نیز از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش وب سازان شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اهمیت آرامش و امنیت مردم به عنوان خط قرمز پلیس، یادآور شد: پلیس با هر نوع قانون شکنی در تفرجگاه ها قاطعانه برخورد می کند.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری قاتل فراری در ملایر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری قاتل فراری در ملایر"، کلیک کنید.