دستگیری شکارچی غیر مجاز قبل از شروع به شکار در فیروزکوه – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

دستگیری شکارچی غیر مجاز قبل از شروع به شکار در فیروزکوه - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزار وب سازان شمال، داریوش فرخی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط زیست طی گشت و کنترل شبانه مناطق حفاظتی، متوجه حضور شکارچی غیرمجاز در منطقه ارجمند شدند، افزود: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری شکارچی قبل از اقدام به شکار شدند.

وی اظهار داشت: از متخلف یک قبضه سلاح و ۷ عدد فشنگ، یک عدد دوربین چشمی و یک عدد چاقوی شکاری کشف و ضبط شد.

فرخی تصریح کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده به منظور انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات محیط زیستی و غیرمجاز موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری شکارچی غیر مجاز قبل از شروع به شکار در فیروزکوه – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری شکارچی غیر مجاز قبل از شروع به شکار در فیروزکوه – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.