دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران

دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص نگهداری، خرید و فروش سلاح توسط فردی در محدوده افسریه تهرا دریافت کردند و ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این مرکز در اقدام‌های شبانه روزی خود توانستند هویت این فرد را شناسایی کنند و به دست آمد متهم یکی از اراذل و اوباش منطقه افسریه بوده که و سابقه چندین قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در همان محله افسریه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.

سرهنگ راستی خاطر نشان کرد: پس از اخذ هماهنگی‌های قضایی در یک اقدام غالفگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان یک قبضه کلت کمری شبه سلاح به همراه یک عدد صدا خفه کن کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی به انتقال متهم به مقر پلیسی و تکمیل تحقیقات انجام شده اشاره کرد و افزود: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی و تکمیل بررسی‌های اولیه متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان گفت: پلیس همواره به صورت جدی با اشرار و نگهدارندگان تجهیزات و اقلام ممنوعه برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: صدآنلاین 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران"، کلیک کنید.