خبر مهم همتی درباره جاماندگان سهام عدالت

خبر مهم همتی درباره جاماندگان سهام عدالت

به گزارش وب سازان شمال،عبدالناصر همتی در سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص جاماندگان سهام عدالت، اعلام کرد که این مسئله در دست پیگیری است.

وب سازان شمال در خبری نوشت:او همچنین بیان کرد که رئیس جدید سازمان بورس به زودی معرفی می‌شود و درباره سیاست ارزی کشور اظهار داشت که تلاش دولت بر نزدیک کردن نرخ نیما به نرخ بازار آزاد است.

پیگیری وضعیت جاماندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد، همتی، به مسئله جاماندگان سهام عدالت پرداخت. او تاکید کرد که این موضوع یکی از اولویت‌های وزارت اقتصاد است و به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همتی افزود که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا افرادی که در مراحل قبلی توزیع سهام عدالت جا مانده‌اند، بتوانند از این سهام بهره‌مند شوند.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر مهم همتی درباره جاماندگان سهام عدالت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر مهم همتی درباره جاماندگان سهام عدالت"، کلیک کنید.