خبرنگاران با رعایت الزامات afc وسازمان لیگ مسابقات را در خرم آباد پوشش دهند

خبرنگاران با رعایت الزامات afc وسازمان لیگ مسابقات را در خرم آباد پوشش دهند

وب سازان شمال/لرستان مدیر روابط عمومی هیات فوتبال لرستان گفت: خبرنگاران و عکاسان لرستانی با رعایت الزامات afc و سازمان لیگ برتر فوتبال مسابقات را در خرم آباد پوشش دهند.

امیر محمود داودی نژاد در جمع خبرنگاران با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان در ارسال مدارک جهت صدور آی دی کارت لیگ برتر فوتبال در سال ۱۴٠۳ بیان کرد: با توجه به تایید مدارک خبرنگاران و عکاسان به سازمان لیگ فوتبال و فرایند زمانبر تایید، چاپ کارت‌ها توسط حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال طی هفته‌های آتی به صورت یکپارچه در سراسر کشور انجام و ارسال می‌شود.

وی به رعایت الزامات قانونی تاکید و تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با یگان ویژه فراجا استان لرستان، کلیه خبرنگاران و عکاسانی که مدارک خود را تحویل داده می‌رساند روز جمعه از ساعت ۱۶:۳٠ دقیقه با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به ضلع غربی ورزشگاه تختی، درب ورودی بعد از شرکت مخابرات مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به بلیط فروشی الکترونیکی و برخی الزامات قانونی خبرنگاران در ورود به ورزشگاه در ساعت تعیین شده تعجیل کنند.

وی افزود: نشست خبری قبل و بعد از بازی مربیان سپاهان و خیبر هم روز پنج شنبه و جمعه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

داودی نژاد گفت: با توجه به الزامات قانونی سازمان لیگ، تنها عکاسان ورزشی، تاکید می شود فقط عکاسان ورزشی و دوربین پخش مستقیم صداوسیما حق حضور در کاسه زمین را دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران رسانه و دوربین‌های صداوسیما و برنامه‌های فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی و واحد خبر برای تهیه گزارش بازی ملزم به حضور در جایگاه خبرنگاران و میکسدزون بعد از بازی خواهند بود.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرنگاران با رعایت الزامات afc وسازمان لیگ مسابقات را در خرم آباد پوشش دهند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرنگاران با رعایت الزامات afc وسازمان لیگ مسابقات را در خرم آباد پوشش دهند"، کلیک کنید.