حل دغدغه مالیاتی اصناف در دولت سیزدهم – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

حل دغدغه مالیاتی اصناف در دولت سیزدهم - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، مسعود ایرانی شامگاه دوشنبه در مراسم روز ملی اصناف در اتاق بازرگانی اردبیل، اظهار کرد: اصناف ما جز نیروهای مورد وثوق، با شرافت و قابل اعتماد هستند که در تعامل با مردم سعی دارند اصل انصاف را مراعات کنند.

وی برخی ناملایمتی‌های رخ داده برای اصناف را در سال‌های گذشته یادآور شد و تصریح کرد: ۶۰ هزار کسبه و بازاری در قالب ۱۱۲ اتحادیه و ۶ اتاق در استان فعالیت می‌کنند که فعالیت آنها زمینه توسعه نظام اقتصادی و بهبود معاش را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به «رونق تولید با مشارکت مردم» تلاش بر این است تا از ظرفیت صنوف مختلف تولیدی، توزیعی و تعاونی‌ها استفاده شده و امکان حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم به صورت اساسی فراهم آید.

ایرانی پرداخت تسهیلات برای صاحبان صنوف و صدور پروانه اشتغال فعالان این عرصه را در قالب اتحادیه‌ها و واحدهای تجاری یادآور شد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت منطبق بر سیاست‌های خود سعی دارد تا مشکلات و نارسایی‌های حوزه تجارت را رصد کرده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

در این جلسه رئیس اتاق اصناف اردبیل از تلاش‌های یک ساله کسبه و بازاریان قدردانی کرد و ادامه داد: اصناف حلقه آخر تولید بوده و قلب تپنده اقتصاد به شمار می‌روند.

عسگر ارغوانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این عرصه سعی کردیم با ایجاد اشتغال پایدار برای واحدهای صنفی و توزیعی بتوانیم در خدمت آنها بوده و تا حد زیادی دغدغه‌های مالیاتی و بیمه‌ای آنها را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیز در پرداخت حق و حقوق همکاری خوبی را با کارفرمایان داشته و ضرورت دارد با رفع محدودیت‌ها و بهبود تعاملات کاستی‌های احتمالی نیز برطرف شود.

رئیس اتاق اصناف اردبیل به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان نیز در کنار سایر گروه‌ها هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و وظیفه خطیر خود را در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به ویژه مشارکت بالا در صحنه رأی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، در این مراسم از ۱۸ نفر از فعالان اصناف، کسبه، اتحادیه‌ها و صنوف مختلف تجلیل و قدردانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل دغدغه مالیاتی اصناف در دولت سیزدهم – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل دغدغه مالیاتی اصناف در دولت سیزدهم – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.