جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال باز شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال باز شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

غلام عباس بهرامی‌نیا مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار وب سازان شمال با بیان اینکه برای حفظ ایمنی مردم و جلوگیری از خسارت احتمالی ریزش سنگ و وقوع سیلاب از صبح امروز (پنجشنبه، ۳۱ خردادماه) مجدد تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد، گفت: به دلیل فصل گرما، بارش‌های بهاری به صورت رگباری و لحظه‌ای رخ می‌دهد و از سوی دیگر محور چالوس به دلیل موقعیت جغرافیایی مستعد سیلابی شدن است.

مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: جمعه هفته گذشته سیل در جاده چالوس موجب فوت سه تن و خسارت به ۱۵ دستگاه خودرو سوار شد که با همکاری پلیس راهور با توجه به پیش‌بینی و صدور هشدارهای نارنجی هواشناسی برای حفظ جان هموطنان و جلوگیری از پیشامد هرگونه خسارت این محور تا بازگشت به وضعیت جوی نرمال مسدود شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد از هر دو مسیر جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال در جریان است، گفت: تردد در این مسیرها روان گزارش شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال باز شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال باز شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.