توزیع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

توزیع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و افزایش تقاضا برای برخی کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم، شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای اجرای برنامه های تنظیم بازار و بر اساس مصوبات ابلاغ شده، انواع محصولات از جمله حبوبات را با قیمت مصوب توزیع می کند.

بر این اساس، انواع حبوبات با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار و در بسته بندی های مناسب برای مصرف خانوار تامین شده است که شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تعادل بخشی به بازار، این محصولات را در سراسر کشور از طریق فروشگاه های زنجیره ای، توزیع و در اختیار عموم مردم قرار می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.