تمجید فیفا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

تمجید فیفا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در گزارشی درباره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نوشت: با توجه به اینکه ایران در رنکینگ فوتبال ساحلی جهان در رده دهم قرار دارد اما عملکرد این تیم در جام جهانی دبی، فوق العاده بوده و حالا آنها برای بار دوم در جمع چهار تیم برتر فوتبال ساحلی جهان قرار گرفته اند.

ایران پس از دو دوره غیبت در جام جهانی شرکت کرد و حالا مثل آخرین بازی که در جام جهانی 2017 باهاما شرکت کرده بود به جمع چهار تیم برتر جهان و دیدار رده بندی راه پیدا کرده است. در دیدار رده بندی جام جهانی 2017 باهاما، ایران پنج بر سه از سد ایتالیا گذشت و به مدال برنز رسید.

ایران در این جام جهانی موفق به ثمر رساندن 21 گل شده و اگر یک گل دیگر در بازی امروز مقابل بلاروس به ثمر برسد، ایران از جام جهانی باهاما هم بیشتر گل زده است. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای هشتمین بار است که در جام جهانی شرکت می کند. بهترین رتبه ایران همان مقام سوم جام جهانی باهاما بوده است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 17:30 امروز در دیدار رده بندی به مصاف بلاروس خواهد رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمجید فیفا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمجید فیفا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.