تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس‌های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران‌

 تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس‌های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران‌

وب سازان شمال/ایلام رئیس پلیس راه استان ایلام از تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای ناوگان عمومی مسافربری (اتوبوس )  در ایام  اربعین  حسینی خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در این خصوص به وب سازان شمال اظهار کرد: درایام اربعین حسینی که زائران از نقاط مختلف کشور با ناوگان عمومی اتوبوس به شهر مهران وارد می‌شوند برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال زائران حسینی خط ویژه برای مسیر رفت و برگشت اتوبوس‌ها به پایانه برکت (شهید رئیسی) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا کمربندی غربی واقع در رضاآباد مهران برای ورود کاروان‌ها و ناوگان عمومی (اتوبوس ) به پایانه شهید رئیسی در نظر گرفته شده است‌.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اتوبوس‌های خط بی آر تی در داخل پایانه شهید رئیسی حضور داشته و مسافران و زائران حسینی را به پایانه مرزی برای خروج از کشور انتقال خواهند داد .

سرهنگ کهزادی با تقدیر از حسن همکاری زائران اربعین حسینی با عوامل پلیس راه از آنان خواست: در مسیرهای منتهی به مهران و در داخل شهر مهران از اتوبوس ها پیاده نشوند و فقط در انتهای مسیر پایانه شهید رئیسی ‌از اتوبوس‌ها خارج شوند تا به سهولت تردد کنند.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس‌های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران‌" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس‌های مسافربری در ایام اربعین حسینی در مهران‌"، کلیک کنید.