تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد.

بنابر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با توجه به انسداد مسیر خط ۷ تندرو در خیابان ولیعصر (عج) در مقطع ایستگاه همت مسیر این خط تا پایان فعالیت عمرانی و رفع مشکل، تغییر می‌کند.

تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: با توجه به انسداد مسیر خط ۷ تندرو در خیابان ولیعصر (عج) در مقطع ایستگاه همت به علت ترکیدگی لوله اصلی آب تهران و نشست خیابان در لاین کندرو، مسیر این خط تا پایان فعالیت عمرانی و رفع مشکل به شرح ذیل تغییر می‌کند.

مسیر رفت به سمت شمال: خیابان ولیعصر (عج) خیابان مطهری خیابان وزرا میدان آرژانتین، چهارراه جهان کودک میدان ونک و ادامه مسیر.

مسیر برگشت به سمت جنوب: میدان ونک چهارراه جهان کودک میدان آرژانتین خیابان بهشتی خیابان مسیر این خط تا پایان فعالیت عمرانی و رفع مشکل به شرح ذیل تغییر می‌کند. ولیعصر (عج) و ادامه مسیر.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران"، کلیک کنید.