تشییع باشکوه شهدای خدمت، التیامی برای این حادثه بود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

تشییع باشکوه شهدای خدمت، التیامی برای این حادثه بود - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آیین تکریم و معارفه دبیر کل جدید این اتحادیه با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: حس خوبی که اکثریت مردم نسبت به رییس جمهور خدمتگزار خود داشتند؛ از جنس همان الطاف خداوند به نیکوکاران است. تشییع باشکوه پیکر شهدای دولت التیامی بر زخم ما از این حادثه ناگوار بود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عمده هدف انسان این است که وی مسیر زندگی اش را با اخلاص طی کند؛ گفت: هر کس که با اخلاص و پاک در راه خدا قدم بردارد پاکیزه از این دنیا خواهد رفت. خداوند در قرآن می فرماید والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا به همین موضوع اشاره دارد که باید در راه خدا تلاش کرد. کسی هم که در راه خدا تلاش کند؛ خداوند او را هدایت می کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه به اعتقاد من نقطه کانونی شخصیت آقای رییسی صدق وی بود؛ گفت: هرچه بیشتر هم جلو رفتیم صدق ایشان بیشتر مشاهده شد. انتهای این مسیر با اخلاص و صادقانه هم چیزی جز شهادت نیست. تشییع پرشکوه پیکر شهدای خدمت هم نشان از همین قدرشناسی مردم دارد و ان شاالله مردم با انتخاب خوب خود، این قدرشناسی را تکمیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این کشور و این نظام متعلق به امام زمان بوده و پرچم این کشور هم به دست نایب امام زمان است؛ گفت: برای همین هم به رغم اینکه دلمان از این حادثه سوخت، با این وجود این افراد الهام بخش هستند و ما از این پس الگوهایی هم در مسیر خدمت داریم که پاداش خدمت آنها، همین قدرشناسی مردم بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: خدا را شکر می کنیم که رهبری معظم انقلاب، پرچمدار انقلاب و لنگرگاه نظام اسلامی با صلابت حضور دارند و خدمتگزاران هم آماده تداوم راه شهدای خدمت هستند.

اتحادیه برای ما محلی برای عبادت است

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی برای ما معبد و محلی برای عبادت است؛ گفت: اتحادیه مثل سازمان هایی نیست که محلی برای خداحافظی و تودیع باشند؛ اتحادیه جایی است که همه اعضا به آن دلبسته هستند و اگر هم از آن دور باشند؛ همچنان به اتحادیه علاقه و دلبسته هستند. این روحیه و علاقمندی که به آن اخوت ایمانی هم می گوییم ان شالله همواره حفظ خواهد شد.

در انتصاب دبیر کل جدید اتحادیه، به نظرم بهترین انتخاب را شورای مرکزی داشته است. جناب آقای جانعلی دبیر کل جدید اتحادیه از نیروهای قدیمی و با تجربه اتحادیه هستند و امیدواریم خداوند به ایشان توفیق خدمتگزاری را عنایت فرماید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشییع باشکوه شهدای خدمت، التیامی برای این حادثه بود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشییع باشکوه شهدای خدمت، التیامی برای این حادثه بود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.