تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

فرامرز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار وب سازان شمال اظهار کرد: در بهار ۱۴۰۳ تشریفات گمرکی تعداد ۳۵۴ هزار و ۸۱۳ نفر مسافر متردد از پایانه‌های مرزی استان انجام گرفته است.

وی افزود: از مجموع ترددهای مسافری در سه ماهه اول سالجاری از طریق مبادی مرز زمینی استان تعداد ۱۸۲ هزار و ۵۷۹ نفر مربوط به مسافرین ورودی و تعداد ۱۷۲ هزار و ۲۳۴ نفر مربوط به مسافرین خروجی اعم از ایرانی و خارجی بوده است.

وی اعلام کرد: این رقم مسافر در مقایسه با سال گذشته به لحاظ آمار ورودی ۲۴ درصد و از حیث آمار خروجی ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

امیدی اذعان کرد: مرزهای زمینی باشماق در شهرستان مریوان و سیرانبند در شهرستان بانه مجاز به ورود و خروج مسافر هستند که در سه ماهه نخست ۱۴۰۳ مرز باشماق دارای ۱۶۶ هزار و ۱۷۲ نفر مسافر ورودی و ۱۵۵ هزار و ۳۴۹ نفر مسافر خروجی بوده است.

ناظر گمرکات استان کردستان تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۰۷ نفر مسافر ورودی و تعداد ۱۶ هزار و ۸۸۵ نفر مسافر خروجی از مسیر مرز سیرانبند بانه تردد داشته‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشریفات گمرکی ۳۵۴ هزار نفر مسافر از گمرکات کردستان انجام شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.