ترخیص قطعی ۲۸۸۶ کامیون و کشنده جاده‌ای از گمرکات کشور

ترخیص قطعی ۲۸۸۶ کامیون و کشنده جاده‌ای از گمرکات کشور

رئیس کل گمرک ایران از ترخیص قطعی ۲۸۸۶ دستگاه کامیون و کشنده جاده‌ای به ارزش ۳۱۶ میلیون دلار از گمرکات کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، محمد رضوانی‌فر اظهار کرد: در ۴ ماهه سال جاری ۲۸۸۶ دستگاه کامیون و کشنده جاده‌ای به ارزش ۳۱۶ میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

وی افزود: واردات کامیون و کشنده جاده‌ای در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ تعداد ۱۱۴ درصد و از حیث ارزش ۱۰۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون وزیر اقتصاد گفت: ترخیص قطعی کامیون و کشنده‌های جاده‌ای در ۴ ماهه سال گذشته ۱۲۶۱ دستگاه و به ارزش ۱۴۷ میلیون دلار بوده است

بر اساس گزارش گمرک، واردات کامیون و کشنده جاده‌ای براساس بند (ص) تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آیین‌نامه اجرایی آن که در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ابلاغ گردید، انجام شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترخیص قطعی ۲۸۸۶ کامیون و کشنده جاده‌ای از گمرکات کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترخیص قطعی ۲۸۸۶ کامیون و کشنده جاده‌ای از گمرکات کشور"، کلیک کنید.