تب برفکی در شیراز /بازدید از پارک ملی بمو ممنوع شد

 رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس با اعلام خبر مشاهده چند مورد تلفات تب برفکی بین بز های وحشی پارک ملی بمو گفت: تا اطلاع ثانوی، مجوزی برای بازدید از پارک صادر نمی شود.

تب برفکی در شیراز /بازدید از پارک ملی بمو ممنوع شد

آفتاب نیوز :

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست فارس گفت: در پی مشاهده چند مورد تلفات در بین بز های وحشی پارک ملی بمو، منطقه توسط محیط بانان درچند نوبت پایش شد.

لیلا جولایی گفت: با همکاری اداره کل دامپزشکی استان فارس، آزمایش های آسیب شناسی انجام و احتمال بروز تب برفکی مطرح و به دنبال تشخیص اولیه بیماری، همه آبشخورها، دوباره ضدعفونی شد.

جولایی اضافه کرد: برای جلوگیری از سرایت تب برفکی به سایر نقاط، تا اطلاع ثانوی، مجوزی برای بازدید از پارک صادر نمی شود.

وی ادامه داد: بر اساس ضوابط موجود ورود دام به پارک ملی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

تب برفکی یک بیماری عفونی و گاه کشنده ویروسی است که موجب بیمار شدن حیوانات زوج سم از جمله بز ها و دام ها و گاو اهلی و اعضای خانواده گاوسانان می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تب برفکی در شیراز /بازدید از پارک ملی بمو ممنوع شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تب برفکی در شیراز /بازدید از پارک ملی بمو ممنوع شد"، کلیک کنید.