بیش از 10هزار ویزیت پزشکی حجاج ایرانی در 2 روز گذشته / گرمازدگی علت اصلی مراجعات

بیش از 10هزار ویزیت پزشکی حجاج ایرانی در 2 روز گذشته / گرمازدگی علت اصلی مراجعات

رییس جمعیت هلال احمر از ارایه 5500 مورد ویزیت حجاج در روز عید قربان به حجاج ایرانی در عربستان خبر داد.

به گزارش وب سازان شمال، دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: در روز عرفه 5 هزار ویزیت و در روز عید قربان 5500 ویزیت حجاج انجام شده است و بیشترین علت مراجعه زایران، گرمازدگی بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به همکاری های خوبی که با هلال احمر سعودی برای ارایه خدمات درمانی و در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر برای درمان زایران ایرانی در حج تمتع درنظر گرفته شده است تمام تلاش ما این است که خدمات بهداشتی و درمانی خوبی را بتوانیم به زایران حج ارایه دهیم. 

کولیوند با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای اعزام بیماران از طریق کاروان های وقوف اضطراری انجام شده است گفت: کاروان وقوف اضطرای نیز، شامل زایرانی که در بیمارستان های عربستان عمل جراحی داشتند،با تلاش کادر درمانی و پزشکی هلال احمر و در قالب این کاروان ها به صحرای عرفات اعمال خود را به جا آوردند و به بیمارستانها بازگردانده شدند.

کولیوند بیان کرد : کادر درمان جمعیت هلال احمر با تمام توان و ظرفیت، آماده ارایه خدمات به زایران هستند.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیشترین علت، مراجعه به مراکز درمانی مکه مکرمه به علت گرمازدگی بوده است گفت: بیمارانی که نیاز به دریافت خدمات درمانی بیشتری داشته باشد به بیمارستان های منا و مکه مکرمه منتقل می شوند.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 10هزار ویزیت پزشکی حجاج ایرانی در 2 روز گذشته / گرمازدگی علت اصلی مراجعات" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 10هزار ویزیت پزشکی حجاج ایرانی در 2 روز گذشته / گرمازدگی علت اصلی مراجعات"، کلیک کنید.