بلیت اتوبوس 25 درصد گران می شود

بلیت اتوبوس 25 درصد گران می شود

آفتاب نیوز :

احمدرضا عامری با اشاره به افزایش کرایه اتوبوس های مسافربری که از امروز اجرایی شد، افزود: این افزایش، دردی از مشکلات رانندگان و صاحبان اتوبوس ها را دوا نمی کند.

وی افزود: نرخ مصوب دولت برای هر نفر – کیلومتر سفر اتوبوسی 400 تومان است که طبق نظر کارشناسان، هزینه سفر برای هر نفر – کیلومتر در بخش اتوبوس های ویژه موسوم به وی آی پی، 1850 تومان و برای اتوبوس های معمولی 1600 تومان است.

عامری افزود: این رقم مصوب دولت، بسیار پایین تر از نرخ های کارشناسی است بنابراین، این افزایش با توجه به افزایش هزینه های این بخش، مشکلی از رانندگان و صاحبان اتوبوس ها حل نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بلیت اتوبوس 25 درصد گران می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بلیت اتوبوس 25 درصد گران می شود"، کلیک کنید.