بستان گرم‌ترین شهر خوزستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

بستان گرم‌ترین شهر خوزستان - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: در شبانه روز اخیر دمای بالای ۵۰ درجه در سه شهر استان ثبت شد که بیشترین دما در استان در شهر بستان با ۵۰.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است، اهواز با ثبت دمای ۵۰.۳ درجه و گتوند نیز با ۵۰.۲ درجه در رده‌های بعدی قرار دارند.

دمای ۵۰ درجه نیز در شهرهای امیدیه، رامهرمز و کشاورزی اهواز، ۴۹٫۶ درجه در آغاجاری، ۴۹.۱ درجه در صفی آباد دزفول، ۴۹ درجه در آبادان، ۴۸٫۸ درجه در شوش، ۴۸٫۷ درجه در بهبهان، ۴۸٫۶ درجه در شوشتر و ۴۷٫۶ درجه در هندیجان گزارش شد.

در مسجدسلیمان نیز دمای ۴۷٫۵، بندر ماهشهر ۴۷٫۴، شادگان ۴۷٫۴، حسینیه اندیمشک ۴۷٫۳، لالی ۴۶٫۹، ایذه ۴۲٫۸ و دهدز ۳۷٫۶ درجه سانتیگراد ثبت شد.

براساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان، گرما در استان تا روز دوشنبه هفته آینده ماندگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بستان گرم‌ترین شهر خوزستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بستان گرم‌ترین شهر خوزستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.