برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS

برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS

جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش (CAS) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، جلسه استماع پرونده شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش CAS برگزار شد.

در این جلسه تیم حقوقی و بین الملل باشگاه سپاهان ضمن طرح شکایت خود، ادله حقوقی مورد نظر را در رابطه با شکایت از فدراسیون فوتبال در خصوص مسیله سقف بودجه ارایه کردند.

همچنین در این جلسه که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، قاضی CAS پس از استماع لایحه شکایت سپاهان از نمایندگان فدراسیون فوتبال خواست دفاعیات خود را ارایه نمایند.

پس از ارایه دفاعیات نمایندگان فدراسیون فوتبال و رد و بدل شدن موارد حقوقی، رای دادگاه CAS در خصوص این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS"، کلیک کنید.