بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر

بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر

معاون و مدیر نظارت و ارزیابی دفتر انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد های دانشگاهی بوشهر، دشتی و تنگستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، مصطفی ملکی معاون دفتر انتصابات و محمد حاتمی مدیر نظارت و ارزیابی دفتر انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سفربه استان بوشهر با حضور در جلسه کمیته انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از واحد های دانشگاهی بوشهر، دشتی و تنگستان بازدید و با مدیران و کارکنان دانشگاه های استان، دیدار و گفت وگو کردند.

سعید رازقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در نشست مدیران ارشد انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتی اظهار کرد: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به صورت مستمر در همه زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصاد دانش بنیان مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند.

بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر

غلامرضا نادری زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) نیز با تشریح ظرفیت و چالش های این واحد دانشگاهی برنامه های عملیاتی یک ساله واحد در همه حوزه ها را بیان کرد.

هادی دشتی معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان گفت: این واحد دانشگاهی ازجمله واحد های موفق استان بوده که با دارا بودن امکانات مجهز آزمایشگاهی و کارگاهی و برنامه ریزی منظم مناسب مدیران توانسته با جذب دانشجو در برون رفت از وضعیت زیان دهی، عملکرد قابل قبولی در سنوات اخیر داشته باشد.

بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر

معاون دفتر انتصابات و مدیر نظارت و ارزیابی دفتر انتصابات سازمان مرکزی نیز از امکانات دبستان سمای واحد تنگستان و بخش های اداری، آموزشی و مالی، آزمایشگاه ها و کارگاه ها این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر

به گزارش وب سازان شمال، در روز پایانی این سفر، جلسه کمیته انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور ملکی معاون دفتر انتصابات و حاتمی مدیر نظارت و ارزیابی دفتر انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه سعید رازقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و سایر اعضای کمیته انتصابات استان بوشهر برگزار شد و در این جلسه با مصاحبه از تعدادی از روسای واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی و برخی مدیران، پرونده انتصاب وی مطرح و تصمیم گیری مقتضی انجام گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید مسیولان دفتر انتصابات دانشگاه آزاد از 3 واحد دانشگاهی بوشهر"، کلیک کنید.