این بازیکن برای استقلال دقیقه ای 30 میلیون آب خورد!

این بازیکن برای استقلال دقیقه ای 30 میلیون آب خورد!

آفتاب نیوز :

سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال و فعلی مس رفسنجان در 3 مقطع پیراهن استقلال را برتن کرد، ولی در دو مقطع آخر اصلا عملکرد خوبی نداشت و حتی یک گل هم نزد. او اولین خرید استقلال قبل از شروع لیگ بیست و دوم و انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی آبی ها بود. قرارداد سجاد با استقلال در فصل گذشته با آپشن چیزی در حدود 16 میلیارد تومان بود. هرچند شهباززاده برای سال دوم هم با استقلال قرارداد داشت، ولی از این تیم جدا شد تا راهی مس رفسنجان شود.

حالا با حکم کمیته تعیین وضعیت باشگاه استقلال باید به این بازیکن مبلغ 4 میلیارد تومان پرداخت کند. با این جریمه شهباززاده در 502 دقیقه بازی برای استقلال به طور میانگین دقیقه ای 30 میلیون تومان برای استقلال آب خورد، ولی هیچ گلی هم نزد. تنها دستاورد شهباززاده در آخرین مقطع حضورش در استقلال دادن یک پاس گل در جام حذفی بود که اصلا عملکرد قابل قبولی به حساب نمی آید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این بازیکن برای استقلال دقیقه ای 30 میلیون آب خورد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این بازیکن برای استقلال دقیقه ای 30 میلیون آب خورد!"، کلیک کنید.