اخراج من باعث شد تمرکز استقلال بهم بریزد! – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

اخراج من باعث شد تمرکز استقلال بهم بریزد! - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، سرپرست تیم استقلال در خصوص اخراجش در بین دو نیمه دیدار برابر مس رفسنجان گفت: قسم می خورم که هنوز متوجه نشدم چرا داور من را اخراج کرد. من هیچ حرفی به او نزدم و فقط نسبت به کارتی که به من داد خیلی محترمانه از او خواستم دلیل اخراجم را بگویم اما به یکباره دیدم او به من کارت زرد دوم را نشان داد و من را از زمین اخراج کرد. همین اخراج باعث شد تا کمی تمرکز تیم به هم بریزد. اما باز هم می گویم هنوز نفهمیدم دلیل اخراج من توسط داور چه بود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال معترض هستند گفت: ما به آنها حق می دهیم. مطمین باشند باشگاه تلاش زیادی انجام می دهد تا بتواند هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند و همه دست به دست هم داده ایم تا بازیکنان مطالباتشان را زودتر دریافت کرده تا دغدغه ای بابت دریافت پول خود نداشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخراج من باعث شد تمرکز استقلال بهم بریزد! – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخراج من باعث شد تمرکز استقلال بهم بریزد! – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.