آموزش ناجیان و مربیان شنا در کردستان افزایش یابد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

آموزش ناجیان و مربیان شنا در کردستان افزایش یابد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، فرزاد خاکی صبح چهارشنبه در مجمع انتخابات هیأت رئیسه نجات غریق و غواصی استان عنوان کرد: هیأت‌های ورزشی باید با برنامه‌های خلاقانه زمینه تحول مثبت و پیشرفت را برای رشته تحت مدیریت خود ایجاد کنند.

وی افزود: کسب اعتماد اعضای مجمع با تمامی آرا وظیفه هیأت رئیسه را سنگین‌تر خواهد کرد و باید جوابگوی این اعتماد باشند.

وی بیان کرد: مسؤولیت هیأت نجات غریق تنها محدود به تربیت ناجی‌های غریق نیست و امروزه فلسفه وجودی این هیأت تغییر کرده و دایره وظایف آن نیز گسترده شده است.

خاکی تصریح کرد: هیأت تلاش کند تا دوره‌های کنترل و بازآموزی مربیان و نجات غریقان را در بازه زمانی تعیین شده برگزار کند و این امر برای ادامه فعالیت آنان و استخرها بسیار مهم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: آموزش ناجیان و مربیان مقوله مهمی است که هیأت باید از رده‌های سنی پایه به آن بپردازد و تلاش کند آمار ناجیان را در مرکز و شهرستان‌ها بالا ببرد.

وی ادامه داد: ناجیان فعالیت‌های خود را در سدها و آب‌های آزاد که مجاز به شنا کردن و دارای مجوز هستند، متمرکز کنند و هیأت باید استعلام‌های مربوطه از ادارات مختلف را برای اطلاع از این مکان‌ها داشته باشند.

خاکی تصریح کرد: متأسفانه آمار غرق شدگی افراد در آب‌های آزاد و سدهای استان رو به افزایش است و فعالیت و حضور ناجیان این هیأت در این مکان‌ها می‌تواند تأثیر چشمگیر و مثبتی در کنترل این وضعیت داشته باشد و باید ساز و کار قانونی آن مرتفع شود.

وی یادآور شد هیأت نجات غریق استان باید این مقررات مهم را به تمامی ناجیان گوشزد کند که هیچ ناجی حق ارائه خدمات به استخرها و اماکن بدون مجوز را ندارد و لزوم رعایت و پیگیری این اصل از وظایف هیأت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش ناجیان و مربیان شنا در کردستان افزایش یابد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش ناجیان و مربیان شنا در کردستان افزایش یابد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.