آمریکا بمب افکن پنهان کار B2 را به یک دلیل عجیب به پرواز درآورد/ فیلم

آمریکا بمب افکن پنهان کار B2 را به یک دلیل عجیب به پرواز درآورد/ فیلم

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، این پرواز بخشی از جشن رژه فارغ التحصیلی دانشجویان در آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده بوده است و خدمه بمب افکن B2 نیز دانشجویان سابق AFA هستند!

پیش بینی می شود B-21 آزمون های پرواز بیشتری را انجام دهد که منجر به توانایی عملیاتی اولیه و تولید کامل این جنگنده می شود. جنگنده B-21 Raider که در دسامبر سال 2022 رونمایی شد، به گونه ای طراحی شده است که پیشرفته ترین تهدیدات را در جنگ مدرن شکست دهد. به دلیل توانایی حمل و راه اندازی سلاح های معمولی و هسته ای، این هواپیمای بمب افکن «دوگانه» نیز نامیده شده است.

ویژگی های پنهان کاری این جنگنده به هواپیما اجازه می دهد تا با حداقل اثر به جامانده از خود پرواز کند و به آن کمک می کند تا رادارهای دشمن و دفاع هوایی را از بین ببرد. B-21 به تدریج جایگزین بمب افکن های B-1 و B-2 در زرادخانه نیروی هوایی آمریکا خواهد شد. انتظار می رود این جنگنده تا سال 2027 عملیاتی شود.

البته چین نیز قبلاً نمونه ای از این جنگنده را به ارتش خود اضافه و ادعا کرده است که از سلاحی مجهز به هوش مصنوعی برای هدف گرفتن هواپیماهای جنگی پیشرفته بهره می برد.

منبع: kktv

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا بمب افکن پنهان کار B2 را به یک دلیل عجیب به پرواز درآورد/ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا بمب افکن پنهان کار B2 را به یک دلیل عجیب به پرواز درآورد/ فیلم"، کلیک کنید.