آماده باش هلال احمر در 10 استان درگیر تغییرات جوی – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

آماده باش هلال احمر در 10 استان درگیر تغییرات جوی - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز، بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد، در روز شنبه، 29 اردیبهشت، در نیمه شمالی خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، اردبیل و دامنه و ارتفاعات استان های گلستان، مازندران و گیلان، روز یک شنبه، 30 اردیبهشت، نوار شرقی خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان و ارتفاعات و دامنه گیلان و روز دوشنبه، 31 اردیبهشت، در استان های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، ارتفاعات زنجان و دامنه و ارتفاعات مازندران، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان ها در حالت آماده باش قرار گرفتند.

رییس سازمان امداد و نجات افزود: به هم وطنان توصیه می شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، 112، تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش هلال احمر در 10 استان درگیر تغییرات جوی – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش هلال احمر در 10 استان درگیر تغییرات جوی – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.